Forum Polish Community 1.00 Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  Forum Polish Community 1.00 Strona Główna » Poradniki
Autor Wiadomość
Kyo
Administrator
Administrator



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:01, 28 Sty 2010

Chciałbym wam opisać kilka teaori do walki w jedi knight 3.
Będziecie je mogli praktykować w grze oczywiście przedstawie co poniektóre na filmikach. Uwierzcie , że jak dla mnie te teorie, które wymienie są niezbędne do mojej gry w jk3.




1) Poke:
W dzisiejszych czasach na scenie jedi knight 3 używa tej techniki ponad 3/4 graczy. Poke tzn. pół spin polega on na jak najdłuższym utrzymaniu miecza w przeciwniku . Najczęścięj wprowadza się go z prawego ataku w stylu strong:

Poke !

W 5 sekundzie widać jak osoba w prowadza atak , podchodzi on z prawej strony stara się by atak przeszedl przez ciało przeciwnika i żeby w nagłym momencie się zatrzymal w jego środku. Mniej więcej na tym to polega.
Często gracze robią poke stosując do tego lekkie wigglowanie .


2) Wiggle:
Wiggle zapewne znana jest to technika każdemu nawet największym nubom otoż polega ona na trzęsieniu mieczem w prawą i lewą stronę co powoduje , że atak zabiera więcej hp przeciwnikowi:

Wiggle!

Cała praktyka zaczyna się od 1.09 min. jest dokładnie pokazane jak to wygląda , jest to niezmiernie proste.
Graczom nie trudno było się domyślić tego i szybko załapali tą technike jest prostsza od poke lecz ja i tak nie polecam wiggle.



3) Jack Hammer:
Jack Hammer mało popularny atak ale zdarzają się osoby , które go używają otóż robi się go zaczynając od skoku.
Biegnąc trzymamy przycisk "w" po czym wciskamy spacje w tym samym czasie i szybko puszczamy klawisz "w" żeby się wybić w powietrze myślę , że teoria jest triochę skomplikowana ale inaczej nie da się tego skoku opisać. Gdy już się wybijemy w powietrze tuż przed końcem skoku klikamy przycisk pod którym mamy atak:

[link widoczny dla zalogowanych]

Dlaczego przy końcu skoku używamy atak? otóż dlatego by przedłużyć jego działanie gdy go użyjemy przed końcem skoku będzie my mogli chwile przemiszczać się z atakiem po ziemi można wtedy zajść przeciwnika z prawej lub lewej strony gdy użyjemy go za wcześniej atak przebiegnie szybciej odrazu kiedy zakończy się skok.


4) Delay:
Są to trzy podstawowe ataki , które zapewne każdy powinien umieć nie jest to trudne jest to wręcz bardzo łatwe do wykonania:

[link widoczny dla zalogowanych]


Polecam częściej używania jednego ataku lub robienie jednego ataku i przeczekaniu z trzy sekundy i zrobienie 2 wtedy wychodzi tzn nie oczekiwany z opóźnieniem atak.

5) Footwork:
Samo słowo oznacza - praca nóg , tak chodzi tu o jak najlepsze poruszanie się poziemi do tego bardzo przydatny jest dobry tmining.
Jak poznać kiedy footwork jest słaby - to proste osoby , które częsta skaczą lub nawet unikanie ataków ale najczęstszymi objawami są skoki.

6) Timing:
Polega bardzo na naszej grze każdy gracz go ma lecz ma go słabego lub dobrego , mówi się też na osoby słabe "ty nie masz wogóle timingu..." jak dla mnie to bzdura bo ma go każda osoba lecz jak już wspominałem może być on słaby bardzo. Inaczej jest on nazywany wyczuciem odległości od miecza przeciwnika i to wsumie dobra nazwa gdyż ci którzy mają dobry timing więdzą kiedy sie przebiją przez atak przeciwnika najczęściej robi się to w połowie jego ataku ale to już trzeba mieć do tego wyczucie. Jak ćwiczyć timing?- polecam ćwiczenie go wraz z footwork'iem gdyż to i to jest przydatne do naszej gry, otuż ty i twój partner grajcie sobie spokojnie atakując jednym hitem ty i on od prawej strony staraj się przebić się przez niego w połowie ataku ale w odpowiednim czasie i z wyczuciem . Takie teaorie i umiejętności są przydatne do naszego stylu gry z których wyróżniamy agressive i passive . Osobiście polecam passive jest on skuteczny oraz widać , żę się w nim myśli i coś się umie a nie tak jak w agressive , że idzie się nie umyślnie na przeciwnika robiąc mocne poke+wiggle.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kyo dnia Czw 18:02, 28 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin